Mergentech Elektronik Belge Yönetim Sistemi, kurumların faaliyetleri sırasında oluşturdukları her türlü dokümantasyonun, üretiminden nihai tasfiyesine kadar olan süreç içerisinde arşivlenmesini ve yönetilmesini sağlamak amacıyla tasarlanmış web tabanlı bilgi yönetim sistemidir.

Mergentech EBYS’nin amacı; defter ve form kullanımını ortadan kaldırarak, kayıtlarda meydana gelebilecek manuel hataları engellemek ve bu sayede, güvenilirliği, hızlı sorgulama ve raporlamayı kolaylaştırmaktır.

Mergentech EBYS ile, belgelerini üretildiği, işlendiği ve saklandığı ortamlardaki kayıplar, karışıklıklar, istenilen bilgiye zamanında ulaşılamama, arşivin fiziksel sıkıntıları, dolaşım sorunları, ve doküman arama zorlukları gibi maliyete yol açan kayıplar yok edilmektedir. Düzenlenen raporlar, hatırlatıcılar ve anlık sorgulanabilir yapılar sayesinde arşiv yönetiminde büyük kolaylıklar sağlanmaktadır. İnsan kaynağı giderleri, zaman ve iş gücü kayıplar azaltılarak hizmet kalitesi ve performans arttırılmaktadır.

Tanımlı belge akışına göre, sisteme giren dokümanın yaşam döngüsü içinde, hangi birimlerden geçtiği ve neler yapılması gerektiği kurgulanarak her aşaması takip edilmektedir. Belgeler dağıtılmak istenen ilgili birimlere otomatik sevk edilebilmektedir.

İş akışı tanımlanması ile, kurum ve kuruluşların belge akışını, kontrollü ve sistemli bir şekilde yürütmesini sağlanmaktadır.

Genel Özellikler

  • Personel kaydı oluşturma
  • Personel şifre değiştirme
  • Rol tanımlama
  • Role tanımlı yetkilerden yetki tanımlama
  • Rolleri personellere atama
  • Kurumda bulunan departmanların, departman kaydını oluşturma
  • Yıl içerisinde defalarca tekrarlanmak durumunda kalan, daha önceden tanımlanmış olan (izin alma süreci vb.) sabit işleri, tek seferde otomatik olarak gerçekleştirme ve süreçlerini tanımlama
  • Yeni iş akışı kaydetme
  • Kaydedilen iş akışının Cevaplama, İmzalama, Onaylama ve Yönlendirme süreçlerini oluşturma
  • Kaydedilecek evrak bilgileri girilerek evrak kaydını oluşturma
  • Tanımlanmış şablonlar sayesinde evrak şablonlarından evrak kaydetme
  • Pdf, image gibi ocr gitmesi gereken dosyaları evrak olarak kaydetme
  • Mail ile gelen dosyaları evrak olarak kaydetme
  • Klasör oluşturma, klasör ve evrak taşıma, kopyalama
  • Evrak sorgulama, evrak görüntüleme, evrak arşivleme, arşiv tarihçesi tutma, arşivde bulunan bir evrakı sorgulama, taranmış evrakları arama
  • Personele ait gelen giden e-postaların listesini görüntüleme
  • Yeni bir mail oluşturma
  • Gelen maili cevaplama, indirme, yönlendirme
  • Gelen mailin içeriğine yüklenmiş dosyaları indirme ve dosyadan evrak oluşturma
  • Kullanıcıya evrak atanması, kullanıcı bilgileri güncellenmesi, evrak oluşturulması, şifre sıfırlanması v.b durumlarda kullanıcıya bildirim gönderme
  • Gönderilen bildirimler ile tek yazılım üzerinden tüm işlerin takibi