SATIN ALMA

Hastane Bilgi Yönetim Sistemi

Mergentech Satın Alma Modülü, sağlık kurum/kuruluşlarının ilaç, tıbbi malzeme ve sarf malzemelerinin satın alımına ilişkin, doğrudan temin ve ihale ile temin süreçlerini yönetme amacıyla tasarlanmış web tabanlı bilgi yönetim sistemidir.

Mergentech Satın Alma Modülü, gerekli tüm ihale ve doğrudan temin işlemlerini elektronik ortamda yapılmasını sağlamaktadır. Tutulan kayıtlar ve yapılan işlemlere ilişkin çeşitli istatistiklerin alınması, ayrıntılı sorgulamalar yapılması ve istatistiksel sorgu raporlarının çıktısı alınabilmektedir. Modül stok ve muhasebe modülleriyle entegre çalışmaktadır.

Genel Özellikler

  • Komisyon işlemleri
  • Teknik şartname
  • İstem girişi
  • Talep giriş işlemleri
  • Hasta malzeme talep işlemleri
  • Başhekimlik onay
  • İstem kabul
  • İstem birleştirme imkanı
  • Alım girişleri
  • Firmalar yaklaşık maliyet hesaplamaları
  • Alım onayı
  • Sipariş işlemleri
  • Sipariş parti girişleri
  • Fatura çıkışları ve teslim girişleri
  • Genel yazışmalar
  • Firma hakediş takibi
  • Talep konsey onayları
  • Numune olayları
  • KİK alım bildirimleri
  • Detaylı sorgulama ve raporlama işlemleri