KİOSK

Hastane Bilgi Yönetim Sistemi

Mergentech Kiosk Sistemi, hastaların bankolarda ki görevlilerin yardımlarına ihtiyaç duymaksızın, istedikleri poliklinikten ve hekimden sıra numarasını almasını, muayene kaydı yapılmadan önce bağlı oldukları sosyal güvenlik kurumlarından provizyon işlemini tamamlamasını, klasik randevu alma sürecini kullanmaya gerek duymadan, kiosk üzerinden randevu alma işlemlerini gerçekleştirmelerini amaçlayarak tasarlanmıştır. Bu sayede sıra numarası alarak, doğrudan muayene olacakları polikliniklere yönelmeleri hedeflenmiştir.

Kiosk sistemi sayesinde kuruma müracaat eden hastaların hasta kayıt, hasta kabul, randevu alma işlemleri, sonuç gösterme, anket cevaplandırma, yönlendirme, istek/şikayet/ dilekleri iletme ve sıramatik ile sıra alma süreçlerini hızla, sıra beklemeden, herhangi bir yığılma olmadan hizmet almaları sağlanmaktadır.

Kiosk Yönetim Panel Modülü sayesinde, kurumlardaki bilgi işlem birimlerinin kiosk ayarlama, şikayet tür tanımlama, şikayet sorgulama ve anket oluşturma işlem süreçlerini yürütme olanağı mevcuttur.

Genel Özellikler

  • Yeni basvuru oluşturma, Hasta kabulü işlemleri
  • Yeni randevu olusturma, randevu sorgulama işlemleri
  • Sonuç gösterme, Kurum içi yönlendirme
  • Muayene veya hizmet islemlerine sıra alma
  • Anket cevaplama, istek/öneri/şikayet iletme
  • Kiosk cihaz ayarları
  • Şikayet tür oluşturma, Şikayet sorgulama
  • Anket oluşturma, cevap dağılımı görüntüleme, mail gönderme ve raporlama