KİOSK
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi
Mergentech Kiosk Sistemi, hastaların bankolarda ki görevlilerin yardımlarına ihtiyaç duymaksızın, istedikleri poliklinikten ve hekimden sıra numarasını almasını, muayene kaydı yapılmadan önce bağlı oldukları sosyal güvenlik kurumlarından provizyon işlemini tamamlamasını, klasik randevu alma sürecini kullanmaya gerek duymadan, kiosk üzerinden randevu alma işlemlerini gerçekleştirmelerini amaçlayarak tasarlanmıştır. Bu sayede sıra numarası alarak, doğrudan muayene olacakları polikliniklere yönelmeleri hedeflenmiştir.
Kiosk sistemi sayesinde kuruma müracaat eden hastaların hasta kayıt, hasta kabul, randevu alma işlemleri, sonuç gösterme, anket cevaplandırma, yönlendirme, istek/şikayet/ dilekleri iletme ve sıramatik ile sıra alma süreçlerini hızla, sıra beklemeden, herhangi bir yığılma olmadan hizmet almaları sağlanmaktadır.
Kiosk Yönetim Panel Modülü sayesinde, kurumlardaki bilgi işlem birimlerinin kiosk ayarlama, şikayet tür tanımlama, şikayet sorgulama ve anket oluşturma işlem süreçlerini yürütme olanağı mevcuttur.