ACİL MODÜLÜ

Hastane Bilgi Yönetim Sistemi

Mergentech Acil Servis süreci, acil servis hasta tedavi işlemlerinin takibi için acil süreçlerine uygun olarak özel olarak tasarlanmış ve genişletilmiş, web tabanlı bilgi yönetim sistemidir.

Acil Servise başvuran ve 112 ambulans ile getirilmiş hastaların işlemlerini kabul sürecini başlatarak acil servisteki boş yatak bilgilerini 112 vaka işlem formlarını görüntüleme, triaj seviye bilgilerini görüntüleme, hasta muayene bilgileri ,müşahede bilgilerini takip etme, hemşire order uygulama saatleri, laboratuvar istemleri ve sonuçlarını görüntüleme işlemlerini sağlamaktadır.

Genel Özellikler

  • Acil servis muayene formları (F-1 / F-3)
  • Başvuru ve hizmet girişi ekranlarına otomatik geçiş
  • Tanı giriş işlemleri
  • Bileklik barkod yazdırma
  • Epikriz işlemleri
  • Randevu oluşturma
  • İlaç, malzeme istem ve hastaya ilaç malzeme çıkışı
  • Hizmet Listesi, İstem listesi, Pacs görüntüleri, Maliyet bilgileri görüntüleme
  • Hasta provizyon bilgisi
  • Pano bilgisi işlemleri
  • İstem formları
  • E-reçete işlemleri
  • Acil servis klinik karar verme
  • Konsültasyon işlemleri
  • Olay afet bilgisi tanımlama
  • Triaj sorgulama işlemler
  • Hasta sorgusu, hizmet sorgusu ve tekrarlayan hasta sorguları